Česta pitanja i odgovori
Kako da izvršim kupovinu na vašoj Internet prodavnici?
Šta je korpa?
Kako da uklonim prozvod ili proizvode iz korpe?
Da li su moji podaci koje ostavim na Vašem web sajtu sigurni?
Da li imam obezbeđenu garanciju za kupljene proizvode?
Kako mogu da platim naručene proizvode?
Kupljeni proizvod je oštećen. Šta da radim?
Ne mogu da se snađem u on-line naručivanju, šta da radim?
Kada cu dobiti naručene proizvode?
Naručio sam proizvode, kako da proverim status narudžbine?
Da li su proizvodi novi i originalni?
Kako da izvršim kupovinu na vašoj Internet prodavnici?
Kupovinu proizvoda vršite tako što kliknete na dugme "DODAJTE U KORPU" koje se nalazi na stranici na kojoj se prikazuju detaljne informacije o proizvodu. Prilikom naručivanja proizvoda morate odabrati željenu količinu kao i jednu od ponuđenih opcija koja detaljnije opisuju željeni proizvod (boja, veličina...).
Ukoliko želite da nastavite sa kupovinom, jednostavno pronađite željeni proizvod i ponovite poručivanje željenog proizvoda. Ukoliko želite da dovršite kupovinu u pravcu obaveštenja o porudžbini kliknite na dugme POGLEDAJ KORPU.
Kada ste završili sa odabirom proizvoda, kliknite na dugme "ZAVRŠITE KUPOVINU". Otvoriće Vam se stranica sa detaljnim pregledom proizvoda koje ste dodali u korpu. Ovde imate mogućnost ponovnog pregleda proizvoda u Vašoj korpi kao i opciju brisanja, tj. uklanjanja proizvoda iz korpe.
Pritiskom na dugme "Završi sa kupovinom" prelazite u naredni korak u kome možete izvršiti prijavu ili registrovati novi korisnički nalog. Opcija "DIREKTNA KUPOVINA" je beži način kupovine bez prethodne registracije i otvaranja korisničkog naloga.
Nebitno koju ste opciju naručivanja odabrali (registracija ili direktna kupovina), na poslednjoj stranici imate mogućnost odabira opcije da naručene proizvode pošaljemo na drugu adresu, to ćete uraditi tako što kliknete na "Dodatna adresa za dostavu", a zatim unesete željenu adresu.
U zadnjem koraku potrebno je pročitati i prihvatiti naše uslove kupovine, a zatim kliknite na dugme "ZAVRŠI KUPOVINU & IZVRŠI NARUDŽBINU". Vaša porudžbina je time potvrđena, a na Vašu e-mail adresu će Vam stići poruka kojom se potvrđuje Vaša narudžbina i sa spiskom svih proizvoda koje ste naručili.
Napomena: U slučaju da ste pogrešili u odabiru proizvoda ili želite odustati od kupovine, potrebno je da nas obavestite pre nego što naručene proizvode pošaljemo na Vašu željenu adresu.
Šta je korpa?
Kada se odlučite za određeni proizvod, pritiskom na dugme "DODAJTE U KORPU", vi dajete znak programu da zapamti taj proizvod dok vi nastavljate dalje sa razgledanjem. Deo u kome su prikazani i sačuvani svi Vaši odabrani proizvdi naziva se korpa.
Sadržaj korpe je uvek vidljiv u gornjem desnom uglu na svakoj stranici, tako što kliknete na sliku korpe pored koji stoji natpis KORPA.
Proizvode koji su u korpi niste u obavezi da kupite, možete da ih izbacite iz korpe u bilo kom trenutku.
Kako da uklonim prozvod iz korpe?
Ukoliko želite da iz korpe uklonite neki od odabranih proizvoda, kliknite na X pored naziva proizvoda kojeg želite da uklonite iz korpe.
Da li su moji podaci koje ostavim na Vašem web sajtu sigurni?
Da bismo uspešno obradili Vašu porudžbinu potrebni su nam Vaši kontakt podaci kao što su: ime, prezime, adresa, e-mail i broj telefona. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, da Vas obavestimo o trenutnom statusu Vaše porudžbine, ili za eventualnu komunikaciju sa Vama.
Vaši podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su nužni za obavljanje posla, pa se ovim obavezujemo da prikupljene podatke nećemo koristiti u bilo koje druge svrhe, niti ćemo iste učiniti dostupni bilo kojem trećem licu. Svi zaposleni su svesni značaja čuvanja tajnosti podataka i odgovorni za poštovanje naše Politike privatnosti.
Detaljnije o sigurnosti Vaših podataka i zaštiti privatnosti pogledajte na strani Politika privatnosti.
Da li imam obezbeđenu garanciju za kupljene proizvode?
Kao zvanično registrovana firma na teritoriji Republike Srbije pridržavamo se svih propisanih zakona. Na osnovu zakona o zaštiti potrošača, MEDIA MARKET d.o.o. je odgovoran za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine iste.
Kako mogu da platim naručene proizvode?
U MEDIA MARKET d.o.o. WebShopu se trudimo da vreme isporuka proizvoda smanjimo što je moguće više, tako da 50% pošiljki stiže u roku od 24h nakon naručivanja, a čak 95% pošiljaka stigne do kupca u roku od 48h. MEDIA MARKET WebShop garantuje da će sva naručena roba biti isporučena u roku od 7 dana. U slučaju da iz nekog razloga ne možemo isporučiti robu, kontaktiraćemo Vas telefonom/e-mailom.
Kupljeni proizvod je oštećen. Šta da radim?
MEDIA MARKET d.o.o. WebShop prihvata pravo reklamacije za sve proizvode koji podležu garanciji. Na garantnom listu određenih proizvoda možete pronaći spisak ovlašćenih distributera u koje možete odneti proizvode na reklamaciju ili nam poslati isti istim putem.
Ne mogu da se snađem u on-line naručivanju, šta da radim?
Pročitajte uputstvo za naručivanje "Kako da kupim?". Ukoliko se ni tada ne snađete, proizvode možete naručiti pozivom na 065/361-3000
Kada cu dobiti naručene proizvode?
U MEDIA MARKET d.o.o. WebShopu se trudimo da vreme isporuka proizvoda smanjimo što je moguće više, tako da 50% pošiljki stiže u roku od 24h nakon naručivanja, a čak 95% pošiljaka stigne do kupca u roku od 48h. MEDIA MARKET WebShop garantuje da će sva naručena roba biti isporučena u roku od 7 dana. U slučaju da iz nekog razloga ne možemo isporučiti robu, kontaktiraćemo Vas telefonom/e-mailom.
Naručio sam proizvode, kako da proverim status narudžbine?
Ukoliko ste registrovani korisnik, status narudžbine možete proveriti iz svog korisničkog naloga. Neregistrovani kupci mogu proveriti status narudžbine putem telefona.
Da li su proizvodi novi i originalni?
Da. Svi proizvodi u MEDIA MARKET WebShopu su novi i dolaze u originalnoj ambalaži.